niedziela, 29 grudnia 2013

"Promocje"

Byłam dziś na zakupach poświątecznych. Wszędzie 'wielkie promocje' polegające na podwyżce ceny na święta i przywrócenie do początkowej po nich :') No ale cóż...
Otwarto niedawno drogerie 'Hebe' u mnie. Całkiem fajny sklep. Kupiłam tam tylko korektor do twarzy z Rimmel. 
Chodziłam tak długo, długo, zaszłam na lody nawet, bo piękną wiosnę mamy tej zimy. Pod koniec weszłam do NewYorker'a. Przed świętami oglądałam tam taką piękną bordową bluzę z perełkami i koralikami przyszytych do ramienia, dziś właśnie była ona na przecenie, więc ją mam teraz. :D
Jutro wstawię w niej zdjęcia, bo dziś już nie mam dobrego światła do zrobienia fotek.
Jak u Was przeceny? Jakiś nowy fajny zakup? Pochwalcie się, jeżeli ktoś to czyta.

Avril

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz