sobota, 28 grudnia 2013

Start, czyli coś o mnie.

Cześć! Jestem Avril. To nie jest moje prawdziwe imię, oczywiście. ;) Na początek parę słów o mnie. 
Mieszkam w Polsce. Chodzę do gimnazjum, w takim dosyć małym mieście nad morzem. Do założenia bloga przymierzałam się już od dawna, ale jakoś nie miałam czasu ani okazji zacząć. Moim autorytetem jest Lucy ( lucy-luucy.blogspot.com ). Jest dla mnie wzorem, oglądam jej filmiki na yt już od dłuższego czasu a bloga dopiero niedawno zaczęłam czytać. Dalej, mam psa, yorka, Kaję <3. Nie robię wielu zdjęć, ale wiem, że będzie to potrzebne do bloga, więc postaram się jak najszybciej kupić lustrzankę lub jakiś dobry aparat do tego. Muszę się jeszcze oswoić ze wszystkim, znaleźć nowe rzeczy, dopracować bloga.

Jeżeli chcesz śledzić jak mi idzie to obserwuj! :) 
Podawajcie swoje blogi lub blogi innych, warte polecenia, chętnie poczytam i zaobserwuję.

Przydałoby się jeszcze moje zdjęcie, oto ja:
A zapomniałam, dodam jeszcze, że lubię słuchać Linkin Park, Avril, Macklemore i Avicii.
A z książek trylogia 'Igrzyska Śmierci' tylko, jak na razie. 

Miłego weekendu.

Avril

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz